9 Şubat 2012 Perşembe

İŞTE CEVAPLARIM...

Bugüne kadar değişik bloglarda mim sorularına rastlamış, ama ne yalan söyleyeyim üzerinde çok durmamış ve belki de düşünmemiştim. Blog dostlarımdan Şeniz (Mavi Balon) bu kez, soruları yanıtladıktan sonra bana yöneltmiş. Önceden haber vermediği için ne yazık ki biraz geç gördüm, o nedenle de cevaplarım gecikti.

Bu tür sorulara verilen yanıtlar genellikle anlıktır sanıyorum. O anki ruh halinle verilir. Bir süre sonra sorulduğunda pek çoğunun cevabının değiştiğini sanıyorum.
Aşağıdaki soru dizisi ağırlıklı olarak bayanlara hitaben hazırlanmış gibi. Bu nedenle alınmadım ve bazı soruları kendime göre çevirdim. Umarım Şeniz beni bağışlar. Aksi halde çok komik cevaplar olacaktı (!)

Sorulara  ve cevaplara geçelim bakalım, neler yazmışım…

1-    Sence çok anlamlı bir söz:

Bu çok kolay bir soru elbette. Seçim yaparken çok zorlanmadım.  “Ne Mutlu Türküm Diyene”

2-    Makyajında olmazsa olmazın?

Al  
İşte! Hemen ters bir soru. Burada sıkıntı var… Makyaj yapmıyorum dersem inandırabilirmiyim (!?) Sabahları “after shave” dışında ender olarak kullandığım bir koku var. (Galiba çok içeriksiz bir cevap oldu)

3- Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

      Bir sıkıntılı soru daha…Bunu da “sağlık tüyosu” olarak alsam ve ona göre biraz kaçamak cevap versem, olur değil mi Sevgili Şeniz? Sıralayayım;

1-    Düzenli uyku. En az 6-7 saat,

2-    Düzenli spor. Hafta sonu iki gün 8-10 kilometre arası düzenli koşum var. (1987’den beri sürdürüyorum.)

3-    Ayda bir doğa yürüyüşü –gün içinde dağ bayır 12-18 kilometre civarında- (Alıştığınızda inanılmaz güzel ve sağlığınıza destek)

4- En sevdiğin çiçek?

     Bunu bugüne kadar üzerinde çok düşünmemiştim. Çok fazla düşünmeden  “Gül” diyeyim. -Zeki Müren’den “..Bir gülü sevdim, bir seni sevdim…” nağmeleri burada fon müziği yapsın (!)-

5- Nefret ettiğin birşey?

     Çookkk… Okumayanlar, sözünde durmayanlar, zamanında randevusuna gelmeyenler, çok konuşup aslında hiçbir şey demeyenler,  … uzar gider.

6- En çok sevdiğin iltifat?

     Bu aralar, “Kilo verdin galiba?...” diyenleri seviyorum.

7- Favori Kitabın?

     “Foucault Sarkacı” ve “Körlük”

     İlaveten, Umberto Eco’nun, Jose Saramago’nun, Joyce Carol Oates’un, İsabel Allende ve Orhan Kemal’in bütün kitapları…

8- Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

     Gittikçe Sean Connery’e benziyor gibiyim; Yaşlı, kel ve göbekli (!)
9- Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

    Dizüstü bilgisayar. Bir türlü alışamadım. Evde bazen kullanmak gerektiğinde çok acemi davranıyorum.

10- Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

    Bu soruyu da çarpıtıp,  “malzeme” olarak anlarsam, su geçirmeyen sağlam bir doğa yürüyüş ayakkabısı diyebilirim. Elimdeki 2 ayakkabıdan da hoşnut değilim.

     İşte bu kadar, şükür tamamladım. Evet ne diyorsunuz?

5 yorum:

  1. :)Çok hoş bir mim.Makyaj sorusuna çok güldüm.Ama makyaj yapan erkeklerde var.Eşinin, yüzüne çeşit çeşit fondöten kullanmasından şikayetçi kadından öncesi, bende makyajın sadece görsel medyada kullanıldığını düşünüyordum.

    YanıtlaSil
  2. Çok da güzel olmuş. Zaten mim'i pas atmayı özellikle erkek blogcular arasından seçmiştim. Bakalım onlardan gelcek cevaplar nasıl olucak diye. Kırmayıp cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Özellikle güzellikle ilgili tüyoya verilen çok anlamlı olmuş. Uygulanası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şeniz,
      Beğendiğinize sevindim. Üzerimden yük kalktı doğrusu.

      Sil