24 Eylül 2010 Cuma

YILDÖNÜMÜ



Bugün blogum 1 yaşını dolduruyor.

Ne kadar çabuk geçmiş bir yıl. Bakıyorum da, bu bir yılda ne çok değişiklikler olmuş. Bu sayede ne çok güzel insan tanıdım. Ne çok güzel resim gördüm. Ne çok güzel yazı okudum. Ne sıcak paylaşımlar buldum. Daha nice güzel günler olsun dilerim. Bıkmadan sıkılmadan daha uzun yılları sağlık, mutluluk ve esenlikle geçiririz umarım.

Bir başka ilginç rastlantı bir yılımı doldurduğum bugün blogda da 200. yazım çıkıyor. Umarım izleyen dostlarımı sıkmadım. Her zaman özgün üretimler olmayabiliyor. Zaman zaman alıntı yazı ve resimlerle de karşınıza çıkıyorum. Kanımca önemli olan sevilenleri paylaşmak değil mi?

Nice yıllara diyorum. Sevgiyle kalın.

Bugünlerin mana ve önemine uygun bir karikatür istermisiniz?


(12 DEV ADAM)

14 yorum:

  1. Daha pek çok paylaşımda bulunmanız dileğiyle kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aysema,
    Sağolun varolun, siz dostlarla nice yıllara. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kutlu olsun. Daha nice 200 yazılar olsun...

    YanıtlaSil
  4. Nice yeni yıllara, nice yeni yazılara olsun. Umut dolu yeni yarınlarda yeni kitaplarda.....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Tülay,
    Çok teşekkür ederim. Birlikte nice yazılara, sevgiyle kalın.

    Sevgili Şeniz,
    Teşekkürler. Sizin yazma hızınıza ulaşamıyorum. Geleceğin sağlık, mutluluk getirmesi dileğiyle. Sevgiler sunarım.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler vallaha bende sizin okuma hızınıza ulaşamıyorum. Hayranım vallaha okuyup şurada yayınlamanıza..

    YanıtlaSil
  7. aynı dönemde açmışız desenize, size de blogla keyifli yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  8. SEvgili Şeniz,
    İltifatınız için teşekkürler. Hayatımın en güzel ve doğru tercihlerinden biri olduğuna inanıyorum. Onlar benim gerçek dostlarım. Sevgiler.

    Sevgili Burcu,
    Bloguma hoşgeldiniz. Ben sizin 1010 numaralı izleyiciniz oldum. Aynı sürede maşallahınız var doğrusu. Sevgi ve saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
  9. Sizi tanımıyorum. Bloglarda dolaşırken, bir yılını doldurmuş bir blog sahibi görünce dayanamadım, yazdım.
    Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Mehmet bey,daha nice güzel paylaşımlara diyerek ben de sizleri tanımaktan çok mutluyum.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Dalgaları aşmak,
    Gecikmeli olarak teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgiyle kalın,

    Sevgili Benden Selam olsun,
    Merhaba, teşekkürlerimle. Saygılar.

    Sevgili Tufan bey,
    Sonsuz teşekkürler. Sizleri izlemek benim için bir zevk saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  12. Nice paylaşımlara.İyi ki varsınız..Değerli paylaşımlarınızın takibindeyim.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Ebruli,
    Desteğiniz için sonsuz teşekkürler. Sevgiler, saygılar sunarım.

    YanıtlaSil