2 Mayıs 2016 Pazartesi

HOŞGELDİN BEBEK

Hoşgeldin bebek,
Yaşama sırası sende…

Mutlu bir hafta sonunun yorgunluğu ile yeni bir haftaya başlıyoruz. Tam 40 haftadır beklediğimiz güzel ve tatlı yolcumuza cumartesi günü 14.20’de kavuştuk. 3.520 gr ve 52 cm’lik minik devimiz artık aramızda.
Artık bir nesil daha eskimenin tadından söz edilebilir mi bilmiyorum ama çocuklarımızdan ödünç aldığımız bu dünyayı yavaş yavaş onlara devretme zamanı galiba. Her ne kadar ödünce yeterince saygın davranmadık, sürekli biraz daha kirlettik, yaşanası olmaktan çıkardık, eğitimsiz, kültürsüz, bilimsel ufku dar, inandığına dahi gerçeği bilmeden inanmakta israr eden nesilleri başarıyla yetiştirdik.
Buna rağmen geleceğe umutla bakmaya çalışıyorum. Yeni neslimden beklentim olarak, Ata’sına ve atalarına saygılı, kendinden sonra gelecek nesillere şefkatli, vatanına ve ulusuna aşık, bilimin sonsuz aydınlığına inanan, binlerce yıldır yaşayan Yüce Çınar’ımıza yeni bir güç verecek genç sürgünü “Çınar”ımıza uzun, mutlu ve sağlıklı ömürler diliyorum.

18 yorum:

  1. Gözünüz aydın... Ne güzel altın saçları var. Çınar'a mutlu, huzurlu, sağlıklı ve barış dolu bir yaşam dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tüm sevenleriyle birlikte mutlu olsun dilerim.
      Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  2. Ne güzel bir haber bu Bilgehan Bey. Gözünüz aydın olsun. Maşallah torun, nasıl da güzel bakmış sizlere. Değerli Çınar'a daha aydınlık bir dünyada, sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu güzel bir yaşam dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinize candan teşekkür ederim. Sağlık ve mutluluk dileklerimle saygılar sunuyorum.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İyi dileklerinize çok teşekkürler. Saygı ve sevgilerimle.

      Sil
  4. Sağlıklı ve huzur dolu bir gelecek Çınar ile olsun. Gözünüz aydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğinize içten teşekkür ve saygılarımı sunuyorum.

      Sil
  5. Ay maşallah, çooook tatlı , saçlı saçlı doğmuş:) Gözünüz aydın Bilgehan Bey.
    Çınar'a sağlıklı, mutlu, huzurlu, uzun bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerinize candan teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  6. Benim sarışın meleğimden daha güzel bir varlık var mıdır diye düşünmüştüm onu tıpkı böyle kucağıma aldığım gün.. Şimdi mutluluğunuza sebep olanı görünce.. "VARMIŞ".. dedim.. O güzel varlığın sizleri gururlandıracak uzun ömrünü birlikte yaşamanızı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilek ve temennilerinize candan teşekkür ediyorum. Umudum mutlu ve sağlıklı bir ömrü olması.
      Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  7. daha çağdaş daha mutlu bir dünya beklesin bu sarı miniği..sağlıkla büyüsün inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten dileklerinize ve ilginize candan teşekkürler, Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  8. Gözünüz aydın, çok sevindim sizin için. Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve uzun bir ömrü olsun. Nasıl da tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize çok teşekkür ederim. Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  9. Mehmet Bilgehan bey, tebrik ederim. Uzun, sağlıklı ve başarılarla dolu bir ömrü olsun. Karşısına iyi insanlar çıksın ve korkmadan, cesurca yaşasın bu dünyada. Ona Nazım Hikemetin bir şiirini armağan ediyorum.

    Yaşamak şakaya gelmez,
    büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın
    bir sincap gibi mesela,
    yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,
    yani bütün işin gücün yaşamak olacak.
    Yaşamayı ciddiye alacaksın,
    yani o derecede, öylesine ki,
    mesela, kolların bağlı arkadan, sırtın duvarda,
    yahut kocaman gözlüklerin,
    beyaz gömleğinle bir laboratuvarda
    insanlar için ölebileceksin,
    hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için,
    hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken,
    hem de en güzel en gerçek şeyin
    yaşamak olduğunu bildiğin halde.
    Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı,
    yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin,
    hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil,
    ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
    yaşamak yanı ağır bastığından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilek ve temennilerinize çok teşekkür ediyorum. Nazım'ın çok sevdiğim bir şiirini paylaşmanız ve armağan etmeniz büyük incelik.
      Saygı ve en derin Sevgilerimle.

      Sil