22 Haziran 2017 Perşembe

DÜŞÜNCE SUÇU

Bayrama bir espri ile girelim dedim. Güncel dokunmaları olan fıkramız ile herkese mutlu bayramlar diliyorum.
Adam her gün papağanını camın önüne bırakır işe öyle gidermiş. Papağan da, akşama kadar yoldan geçenleri izler, söylediklerini dinlermiş.

Bir gün gene papağan camın kenarında dururken aşağıda eylem yapan gençler ' Tek Yol Devrim' diye bağırıyorlarmış..

Ertesi gün sağcı gençler eylem yaparken Papağan ' Tek Yol Devrim' diye bağırmaya başlayınca Sağcılar da evi taşlamışlar, yakıp yıkmışlar.

Adam eve dönünce çok şaşırmış ve olanları komşulardan öğrenmiş. Papağana ayni şeyi bir daha yapmamasını söylemiş.

Bir sonraki gün solcular eylem yaparken papağan sağcılardan duyduğu 'Milliyetçi Hareket Engellenemez' sloganını söylemeye başlamış...


Bu sefer solcular evi taşlamışlar.. Adam eve döndüğü zaman olanları duyunca bu sefer dayanamamış, papağanı kümese atmış...

Kümeste.. Tavuklar:

-Ne oldu lan artizBütün gün öyle orda camda durup etrafa bakmayı biliyordun..?!

Papağan:

-Hadi lan o......lar!...  Ben sizin gibi fuhuştan yatmıyorum.. Düşünce sucundan yatıyorum !

4 yorum:

  1. şu papağanın yaptığına bak..😃 ama sonunda iyi vurgulamış..ülkemizin şimdiki durumu da buna benziyo maalesef..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık ki bu kadir basitleşti her şey. "Tuz" da çürüdü galiba.
      Sevgi ve en derin saygılarımla.

      Sil
  2. Merhabalar Sayın Hocam.
    Gerçekten çok anlamlı ve güzel bir espriydi. Evet sayın hocam, maalesef "TUZ" da çürümüş.
    Bu güzel ve anlamlı paylaşımınızdan dolayı, kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Yaklaşmak olan mübarek Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlar; tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.
    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli üstadım,
      Yorumunuzu tatil dönüşü okuyabildim. Sevgi ve saygı dileklerimle.

      Sil