27 Mayıs 2010 Perşembe

GÜLÜMSEYİN

Hafta içi, iş yoğunlukla bastırınca bazen istediğin yazıları ve fotoğrafları hazırlayamıyorsun.
Bir de ülkenin 24 saatte değişen gündemini izlemeye kalkarsan neredeyse kendine ayıracak vaktin kalmıyor.
Blog dostlarımı bile zaman zaman saatler ya da günler sonra ziyaret edebiliyorum. Bazen sadece uğrayıp geçiyorum, bazen ilginç bir yazıya takılıp kalıyorum. Bazen yorum yazmak istiyorum, vazgeçiyorum, ya da bakıp geçeyim derken bakmışım yorum yazıyorum.
Ama blog mahallemden şimdilik çok memnunum.
Sürekli ziyaret eden dostlarım var, ziyaretlerine gittiğim dostlarım var, ziyaret edemediğim ve fırsat bulamadığım dostlarım var.
Özet olarak hepiniz çok iyisiniz dostlar. Hepiniz iyi ki varsınız.
Bu güzelliklerin moraliyle hafta ortası bu günde sizlerde biraz gülümseyin istedim.






4 yorum:

  1. Pazartesi de bize çok bayılıyordu :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tülay,
    sizi gülümsetmeyi başardım...

    YanıtlaSil
  3. salı sallanır,
    çarşamba çarşafa dolanır,
    perşembe perişandır
    cuma mübarek gün...
    derken geleceğiz haftasonuna :)
    ...
    öyle, böyle derken;günler ardı arkasına dizilmiş...gidiyoruz alamete! mi kıyamete mi! :))) yok yok güneşi kucaklayacağız inşallah ve hep beraber güleceğiz daha çok:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Esmir,
    Çok doğru diyorsunuz. "En güzel günler henüz yaşamadıklarımızdır" diyor şair.

    YanıtlaSil