10 Ekim 2013 Perşembe

İYİ BAYRAMLAR, İYİ TATİLLER

Yine uzun bir tatil.

Kimisine bayram, dini görevleri yerine getirme, davetler, eş dost ziyaretleri, “nerede o eski bayramlar” sohbetleri…

Kimisine uzunca bir yorgunluk üzerine güzel bir dinlenme, ayağını uzatıp, stresten uzak, evi ile ailesi ile vakit geçirme…

Kimisine uzunluğu sebebiyle güzel bir tatil fırsatı, ya sakin bir yerde kafa dinleme ya güzel bir kültür gezisi ya da uzak diyarlarda maceralar, sürprizler…

Kimisine hepsi ya da hiçbiri…

Ama en önemlisi, sağlık, huzur ve sevdiklerinizin yayında olmak. Sevdiklerinden ayrı olanlar için sıkıntılı günler, geçmek bilmeyen saatler ya da günler. Allah sabır ve dayanma gücü versin.
Elbette bir gezgin adayı olarak bu uzun arayı güzel bir Endülüs gezisinde geçireceğim. Malaga, Cordoba, Granada, Sevilla vs vs. Dönüşte paylaşımda bulunmak üzere tüm dostlarıma iyi bayramlar ve tatiller diliyorum.

5 yorum:

  1. Şimdiden iyi bayramlar diliyorum.. Gezi rotanız en güzel.. gezi notlarınızı ve fotoğraflarınızı da okumayı bekliyorum.. güzel tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. size de iyi bayramlar olsun. Yarın sabah başlayacak yolculuğumuz 19 ekim geç saatlerde döneceğiz. Umarım dilediğimiz gibi geçer. sağlık ve esenlikle

      Sil
  2. İyi bayramlar, iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  3. İyi bayramlar Mehmet Bey... Tatiliniz güzel geçer umarım. Gözlemlerinizi de dört gözle bekliyor olacağız.

    YanıtlaSil
  4. Size ve ailenize iyi bayramlar, iyi tatiller diliyorum..ve tabi ki Endülüs gezi yazılarınızı da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil